تندیس چهره های ماندگار شهر خورموج
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی می‌باشد. زبان مردم خورموج فارسی و گویش معمول در این شهر دشتی است. این شهر چهرهای ادبی بسیار شایسته‌ای دارد. تیرماه ۹۷ همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار شهر خورموج برگزار گردید. در این مراسم گرامیداشت، به افراد برگزیده تندیس پلکسی زیبایی جهت یادبود اهدا گشت. این تندیس‌های زیبا که به نوعی تلفیق پلکسی و شیشه را به نمایش می گذارد، به سفارش دبیرخانه این انجمن و توسط گروه نشانه ساز طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس با همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز تماس برقرار نمایید.

تندیس شیشه ای یا کریستال نیز به طور جداگانه یکی از انواع تندیس می باشد که کاربردهای فراوانی دارد. به طور مثال همگی شما با جشنواره فیلم فجر آشنا هستید. در پایان این جشنواره به نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف یادبودهای زیبایی اهدا می‌شود. تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نمونه‌ای زیبا از یک تندیس کریستال می‌باشد. این تندیس همه ساله به سفارش دبیرخانه جشنواره در کشوری دیگر تولید می‌شود. سپس تندیس کریستال نهایی وارد کشور می‌شود. علت تولید تندیس جشنواره در خارج از کشور پیچیدگی طرح بود که اجرا و پیاده‌سازی را دشوار می‌نمود. خوشبختانه در سالهای اخیر با بومی سازی این تکنولوژی اینک در داخل کشور نیز امکان تولید آن وجود دارد. البته شاید کیفیت ساخت آن در این مرحله نیاز به بهبود داشته باشد، اما به طور کلی قابل قابل ستایش است.

تندیس کریستال برای مواردی که شما نیاز به حک و چاپ متن به صورت سه بعدی دارید بسیار مناسب می‌باشد. جلوه زیبای این تندیس وشفافیت آن ( که باعث شده به آن تندیس شیشه ای نیز بگویند) یکی از دلایل اشتیاق مخاطبین برای سفارش این یادبود میباشد. اگر قصد آن را دارید که در مراسمات تجلیل، محصول زیبا به برگزیدگان هدیه بدهید که جلوه زیبایی داشته باشد، می‌توانید تندیس شیشه ای را انتخاب نمایید. این نوع تندیس برای چاپ عکس و کارهای آتلیه‌ای نیز مناسب است. ضمنا قالب‌های این یادبود چون در ابعاد و طرح‌های مختلف وارد کشور می‌شود، می‌توان از آنها به عنوان تندیس آماده نیز استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی، تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: